Dif-Frölunda

Hej och hö! Nu är jag hemma från matchen igen, och vilken match det var. Härliga Djurgården vann med 6-0 och stackars Frölunda hade inte en chans. Målvakten var som en mur, de fick chans efter chans och skott efter skott men pucken ville verkligen inte in.

 Åh, en sådan härlig dag, Djurgår´n vann, Djurgår´n vann.
Åh, en sådan härlig dag, Djurgår´n vann, Djurgår´n vann.
Djurgår´n e det bästa laget, spöar hammarby och gnaget.
Åh en sådan härlig DAAAAAG.
Gamla fina Djurgår´n vann!"

Gamla fina Djurgår´n vann!

Imorgon blir det gymmet klockan 11 för muskel-pass och efter det får vi se vad som händer. Meningen var väl att jag och syrran skulle besöka farmor men jag vet inte om hon är ledig eller inte... Hmm!
På kvällen bär det iaf av mot Linn och sen utgång för första gången på sjukt länge (för min del iaf). Jag hoppas på en toppenkväll men det är inget jag är orolig över för det kan inte bli annat med mina kikkor. Gissela är ju med nu dessutom. Massa mys!
Resten av helgen är helt oplanerad så hoppas på lite skoj, kanske ska kolla vad Sandra har för sig, hon kanske t.o.m vill hänga med ut imorgon!

Nu är det snart sängdags. Trött Sören!
Keep it real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0