Dubbelliv

Va chockad jag blev när jag hade fått en kommentar i min andra blogg, sen kom jag på att jag gett mitt lösen till två personer. Haha!
Jag har en lätt schizofreni i mig tror jag. Ni skulle bara veta vad jag egentligen känner, anledningen till att ni inte vet är för atr jag vill ha det så. Man kan säga att den här bloggen är den tuffa och ganska tjocka ytan på något så mycket djupare och mer deprimerande som ligger gömt i en annan blogg. Hur som helst så är det kul att det är någon som läser, speciellt relativt utomstående så man kan få lite feedback och respons på det man skriver.
Först och främst skriver jag visserligen för min egen skull, för att få ut saker till ord som jag har inom mig. På något sätt känns det mycket lättare när det finns svart och vitt men att ha någon som faktiskt läser och känner med mig och kommenterar det dom själva tycker och tänker underlättar ytterligare.
Skulle det vara så att någon är väldigt nyfiken så är det väl bara att höra av sig, kommentar eller mail går bra. Men som sagt så är den hemlig för att jag vill ha det så, det är inte direkt något som jag vill diskutera och prata om men jag lyssnar gärna på andras tankar och tycke.

Jaja, nu har jag iaf fått lite mycket i magen. Jag är proppmätt på gårdagens sallad och ett glas oboy unnade jag mig så nu klarar jag mig tills imorgon.
Charlie ringde nyligen och skulle hämta, lämna, fixa bilar i Hässelby så han skulle höra av sig sen och kanske komma över på en fika. Jag känner att jag inte kommer kunna vara supersocial idag med tanke på hur trött jag är men det är alltid kul med lite sällskap. Jag orkade inte ta mig till pilatesen idag så det får bli på Torsdag istället. Imorgon är det iaf aerobics och på Torsdag börjar jag faktsikt klockan halv sex på morgonen, GÄSP!!
Det blir säkert bra det där, när man väl kommit in i tider o.s.v.

Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0