Dumma mamma!

Hon ville tydligen inte fixa mitt hår idag heller och jag har fått skäll av Lisa också men jag känner att jag inte har råd att fixa mitt hår proffsigt varje gång och utväxten är minimal så kände att 80 kronor istället för fler hundra kändes skönt i min plånbok som för övrigt fortfarande är tom.

Madde ringde nyss och berättade att jag ska kolla efter fästingar för hon hade nämligen hittat en på sin kropp. Crap! Måste dom överleva kyla också, odödliga bastards...

Men nu ska jag roa er med en lista till. Kul va!?

Hur svarar du i hemtelefonen? Hur svarar du i mobiltelefonen?
Hemtelefonen: Hej det är Cissi! Mobilen: Heeej älskling (beror på vem det är)
Ringer det mycket till dig?
Mja, med tanke på hur få jag ringer så.
Ringer du mycket?
Alldeles för lite :( , förlåt!
Vem ringde du senast?
Madde
Hur mycket pengar har du?
Alldeles för lite
Senast kramat och när?
Gosh, jag har inte kramat någon sen i Fredags natt.. Pass!
Antal timmar sömn inatt?
typ 10 kanske. Skönt!
Sov du ensam?
Ja, om man inte räknar med Birro och Fanny!
Vem sov du hos senast?
Sandra och Kim i Solna.
Vem sov hos dig senast?
Jacob, Linden och Robbie ;)
Vem vet mest om dig?
Sandra, Lisa, Madde och Olson
Vem vet du mest om?
Sandra
Vad ser du fram emot?
Fredag, ofcourse!
Vad vill du ha just nu?
Sommar, sol, värme och ... i min säng!
Vem hånar du?
Ingen för tillfället
Vem längtar du mest efter?
Två personer som egentligen är dom sista jag vill sakna.
Vem vill du helst slippa?
No one in particular
Vem stör du dig på?
Oftast min störiga syster
Vem vill du sova bredvid inatt?
Ja du, det finns ett par alternativ som svar på denna fråga.
Vilken buss åker du oftast?
541:an
Vilken årstid är det nu?
Höst, deprimerande höstäckel
Anser du dig själv snygg?
Duger i krig
Har du varit kär?
Haha, yes i have!
Är du kär nu?
Nej nej, inte alls!
Är du en bra partner?
Ja, eller alltså! -Pass...
Har någon varit otrogen mot dig?
Nej...
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Ja... (alldeles för många när jag tänker efter, 4-5 st =/ )
Har du varit otrogen?
Ja...
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Både och!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp
Vad åt du senast?
En capricciosa. Blä!
Är du polare med grannarna?
Mjo
Har du varit på ett party?
Jag är partyt
Har du varit utomlands?
Yes, och skulle gärna åka igen inom en snar framtid
Var är dina syskon just nu?
På sina rum framför datorerna
Vilken tid gick du upp imorse?
10 typ. Då var frukosten klar, can't miss
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Drömde någon konstig dröm i vanlig ordning
Vad är det första du gör på morgonen?
Tar på mig ett par byxor
Vad ska du göra efter det här?
Duscha och kika efter fästingar...

Ja, men gud va intressant. Speciellt eftersom jag inte kan svara med namn på typ hälften av alla frågor med tanke på vilka som kan läsa skiten. Jag säger då det, dagens i-landsproblem!

XoXo Cecilia A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0