Ekolog-sången

Ja, jag har ju liksom lyckats med mitt senaste personliga uppdrag, att sparka mig själv i huvudet. Två gånger dessutom, så nu tänkte jag att det var dags för ett nytt och det får bli att lära sig den här låten utantill!

Smör, potatis, pepparrötter
Cider, flingor, cashewnötter
Bulgur, bondgröt, sallad, sill
Müsli, timjan, dadlar, dill
Olja, yoghurt, ärter, juice
Rågmjöl, pasta, äppelmos
skorpor, ströbröd, sojamjöl
Pesto, peppar, ekoöl
Morot, lättmjölk, välling, te
Honung, socker, saft, sorbé
Sirap, sylta, sesamfrö
Couscous, kaffe, knäckebröd

Ja det är Ica-reklamen och den går på repeat just nu i mitt rum så snart ska den väl sitta. Blir ett jävligt hett partytrick framöver! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0