En helt vanlig dag

Först och främst, Grattis Martin och Kim som fyller år idag. Det är en hel del andra som fyller år men inga som är värda att nämnas. Men jag hoppas iaf att Kimsan och Martin får en skitskoj födelsedag.

Dagen gick ganska fort idag, det enda som var segt var att vara ute på morgonen idag. Fy fasiken va kallt det var, jag trodde mina tår skulle sprängas. Gah! Smärta!
Rasten gick åt till att sms:a för jag hade inget bättre för mig, nördig som jag är.

Imorgon blir det mer jobba, dessutom är det Fredag så förhoppningsvis blir det lite party... Ikväll får vi se vad som händer, jag har fått hem en massa filmer. Bl.a Planet terror som jag bara måste se, den verkar verkligen helt vrickad. En sån där film som man kanske ska se med Valkyria men vi kanske ska ta en liten walk idag. Vi behöver snacka av oss lite och kanske palla lite äpplen.
Adde skulle jag kanske kolla på tv med men han är mest bara dum så vi får se. Jag har ju massa filmer nu och ingen att se dom med så jag kanske offrar mig att umgås lite med pojkspolen.

Ja, det finns inte något mer att säga faktiskt. Saknar som vanligt Olson lite men han är mest nere just nu så jag får nog vänta ett bra tag tills jag får träffa honom igen. Men jag överlever väl!

Da svidánja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0