Ensammen

Nu har jag funderat igen och kännt efter. Sånt där skit som man ska låta bli men jag kom iaf fram till att jag saknar att vara kär. Alltså bara känslan i sig. Ha någon att pussa lite på ibland, skriva söta sms till, köpa saker till, skämma bort lite och framförallt det där som man får på köpet. Mm, det är synd att det är så många opassande människor som läser den här bloggen. Egentligen bryr jag mig inte, men tänker mest på pappsen som kanske hamnar i chock eller något om jag skriver för mycket men jag tror de flesta vet vad jag menar iaf.
Ja, fast idag var det faktiskt så att jag mest saknade att ha någon att kolla på film med och krama lite på, men men.. Some day!

image1030

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0