Entourage

..Betyder följe eller följeslagare!

Jag sitter och kollar på det nu iaf och det känns lite som en killserie men jag gillare. En skådis som inte gör annat än super och och raggar fina damer tillsammans med sina vänner slash manager, slash halvbror. Dom lever det ljuva livet och hänger med dom kända människorna men av någon anledning så känns det som att det kommer vända snart. Jag är på tredje avsnittet så vi får se om det får sig en vändning snart.
Adrian Grenier är ganska easy on the eyes om man säger så vilket gör det ännu lättare att kolla på den här grabbiga serien.



Eftersom jag nu tagit en paus i serietittandet så tänkte jag komma med ett eget uppdrag som dom som vill gärna får ta för sig av. Jag ska nämligen skaffa hund någon gång i framtiden och ville dela med mig av mina favoriter.



Jag är inte mycket för dom stora hundarna eftersom jag är lite lat av mig och då funkar det inte. Förstå mig rätt schäfer har länge varit min favorithund och amstaff är en annan älskling men jag klarar som sagt inte av dom så därför får det bli en i den mindre storleken. Jag vill ha hund för kärlek och närhet och inte för träning och hobby.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

jag utmanar dig att med en bild, visa din personlighet. Lämna gärna ett avtryck när detta är gjort!

2007-10-21 @ 23:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: malin

den till vänster , fasst son vill jag ha när jag blir stor (a)

2007-10-22 @ 08:21:18
URL: http://majzaan
Postat av: drew

Tänk på att en liten hund behöver också träning vännen, annars blir dfom bortskämda och jobbiga... skulle jag vara du skulle jag skaffa en dvärgspets!

2007-10-22 @ 13:45:22
Postat av: Cecilia

jaa de är klart, men nu tänkte jag mest på typ promanaderna och det andra :)

jo den har jag velat ha längst men får se :)

2007-10-22 @ 16:31:07
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0