Era torra blekfisar!!

image1173Usch, ibland spyr jag på familjen. Det är ganska skönt att ibland låta bli att käka tillsammans med dom så man får ta en paus från alla kommentarer som kanske låter vettiga till ytan men egentligen är det rent ut sagt elaka saker dom kläcker ur sig ibland. Skiter fullständigt i hur eran dag på jobbet/skolan/hemma har varit, jag förtjänar inga sparkar under bältet. Det är kul att komma hem till liksom. Typ "shit, du är mer rosa i ansiktet än tröjan du har på dig!" = Fan va ful du är... Aja, skit samma! Jag är iaf inte lika blek som du och ditt arsle så...

Jag ska iaf iväg och sola snart, jag spenderade förmiddagen med Chaplin som ville ha sällskap till Skå och lämna en bil. Sen åkte vi till garaget i Lövsta och nördade en stund innan jag fick skjuts hem.
Just nu är jag galet trött, jag drömde sjuka drömmar inatt igen och nej, Per-Tomas det beror inte på någon film för jag har inte sett någon läskig på aslänge.
Mina drömmar stör mer mitt psyke, jag spänner mig och är orolig för saker och ting. Jag kan bara hoppas att det går över. Lite aerobics på det här och core som avslut kanske gör mig lite mer "alert".

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lajzan

haha buhuhuuuu stackars liteeen!
BÖRJA GRIIIINA DAAAAA.

2007-10-31 @ 18:21:41
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

äh gå o dö nolifer

2007-10-31 @ 20:24:33
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0