Fiser runt

Åååh, va skönt! Jag kom hem för en stund sen och pappas mjukiskläder åkte på direkt. Det är så skönt att fisa runt i pappas alldeles för stora tröja och byxa. Skulle kunna bo i dom... bokstavligen talat. Det är synd att det är så oattraktivt annars skulle jag gå runt med det always.

Ikväll blir det nog hemmamys. Chaplin ville ta en fika men jag får se om det bli något, är ganska seg idag. Det var ganska kaosigt på jobbet, ungarna hade lek och rörelse. Kul för dom men dom vägrade lyssna på oss så det blev som sagt kaos. Jag försökte med lekar som var nya för kidsen vilket började bra men slutade mindre bra. Mycket skrik och spring och absolut inget lyssna på dom vuxna gjorde att jag tänkte till och tyckte vi skulle leka något lugnare så det blidde så. Om det blev bättre? -NEJ! ICKE! Så vi gick tillbaka till förskolan och åt lite mellis istället. Sen spenderade jag resten av eftermiddagen med en massa dinosaurie-spel, ett av dom var i form av memory där jag typ krigade mot en av killarna på förskolan som har memorerat baksidan på alla kort så han kan typ alla par utantill. Men jag är så pass grym så jag slår honom hälften av gångerna. Samma kille sa att han skulle sopa banan när han spelade ett annat dinosaurie-spel med mig. Jag skrattade i en si så där 15 minuter. Ni ser, jag har iaf kul när jag jobbar.

Nyss pratade jag med Lisa om allt och ingenting och vi har fortfarande ingen som kan fylla platsen till Sälen. Det suger lite faktiskt, är det verkligen ingen som är sugen? Det är ju liksom bara över en helg!..
Nu ska jag fisa vidare iaf.
Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0