Folk

Människor runt omkring mig just nu beter sig väldigt underligt! Eller fittigt rättare sagt...
Jag förstår inte vad det är med folk, sänder jag ut dåliga vibbar eller är det bara den årstiden kanske. Vissa kan inte ta skämt (som vanligt), andra beter sig som fjortisar och ja, den närmsta av dom alla är bara allmänt kylig mot mig. Jag mår asdåligt av sånt här. Speciellt när jag inte vet varför det är så, kan inte folk bara börja snacka och berätta vad det är som stör. Usch och fy, avskyr den här kvällen. Den börjar faktiskt suga ganska hårt just nu!! :(
Istället för att bete sig som crap och göra/säga dumma jävla saker så kan man säga vad som är fel istället.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hmm.. life sux, det e nått fel på min dator.. du skulle inte kunna skicka lösen till [email protected]? det e nån spärr pappa har satt upp för hotmail :s
mvh jossan

2007-10-27 @ 19:31:52
Postat av: josifiin

ja dem kan väll börja me å förklara felet.. allt man kräver e lite respekt ju >.

2007-10-27 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0