Fullt ös medvetslös

Hej hej hallå peeps! Jag är lite smått enoyed just nu, satt och kollade på det sista avsnittet av Entourage och helt plötsligt så bryts det mitt i. Då var det bara halva avsnittet så nu var jag tvungen att ladda ner det igen. How sucky is that liksom!? Aja, det är väl bara att sitta här och vänta...

Idag så ville Lajzan hitta på något eftersom hon har lov nu så jag sa att hon kunde hänga med till Vällingby, sagt och gjort! Vi åkte dit och jag shoppade en billig parfym från Adidas och förnyade sminkväskan lite.
Lite senare mötte vi upp Lisa och åkte hem för att göra världens godaste sallad, den var verkligen obeskrivligt god och jag blev proppmätt. Efter lite skitsnack kände Lisa att hon inte mådde nå bra så hon åkte hem och vilade medan jag åkte vidare på spinning och core. Skönt att träna igen efter helgens bravader.

Apropå helg så finns det inte så många lediga kvar det här året alltså!
Nästa helg är väl inget så där spikat, kanske en grej men vi får se hur det blir men sen ser det ut typ så här:
  • 9:e Nov.  -Halloween fest i lokalen. (Be there!)
  • 17:e Nov. -Chaplins 30års-fest i ladan
  • 24:e Nov. -Östersund, Lindas inflyttningsfest
  • 1:a Dec. -Maddes 22års-fest. Tarantino tema
  • 13:e Dec. -Hundfjället med gänget
  • 24:e Dec. -Julafton
  • 29:e Dec. -Kläppen där även nyår firas i år

Ja, så ser det ut hittills men eftersom jag har ett nytt jobb nu så vet inte jag hur det kommer se ut dessvärre. Det kan hända att mycket av detta försvinner eftersom jag behöver jobba. Det jag på något sätt MÅSTE lösa är väl egentligen Sälen resorna eftersom den ena är betald och klar och den andra har jag lovat med Lisa på och den är dessutom höjdpunkte på året och Halloweenfesten som jag själv håller i tillsammans med Sandrew.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

är serien värd att laddas ner o se pà??

2007-10-29 @ 21:01:41
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Cecilia

jag tyckte det. den är kanske lite killig men jag tyckte den var klockren alltså :)

2007-10-29 @ 21:52:27
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Linda

Tror du har glömt en helg me mej.. Boka in den 24/11 :)

2007-10-30 @ 08:41:51
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Sorry darling , jag visste ju de va bara osäker på datumet

2007-10-30 @ 10:20:29
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

Ja va kul att du är bjuden på massa fester, en annan är mobbad ;P nej men det kasnke blir den 10onde halloween festen är, ska kolla om det finns att boka idag.

2007-10-30 @ 12:04:13
Postat av: Maddox

Mitt kalas lär ju bli dagen innan... Ska på prisutdelning på min b-day juh :P

2007-10-30 @ 13:39:13
Postat av: Cecilia

Men mfs, de är inte så viktigt de är mest vilka helger som är bokade :p och nu har jag ju sagt 9:E till alla men shit the same. Let me know sen baby

2007-10-30 @ 15:50:56
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0