Gah!

Uppgång klockan 4 imorgon bitti. Med andra ord så måste jag verkligen gå och gosa ner mig i sängen snart och jag bara fruktar morgondagens väckarklocksljud. Jag kommer vara så död!

Jag har iaf kollat klart på alla Heroes avsnitten på säsong två som går att ladda ner vilket suger för nästa kommer ju inte fören nästa vecka så vad ska jag göra nu liksom när jag inte jobbar eller tränar? Kan någon berätta det för mig.

image1179

Jag ska iaf till stan på Fredag är det bestämt, ja på dagen då! Vi får se vad som händer där, hrmm! Kan bli bra, kan bli katastrof det är bara att hoppas på det bästa.

Nu ska jag squeeza ner mitt fina ciderburksexem som jag har fått i min panna i kudden och sova!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Gudinnan

Du kan börja kolla Heroes med mig och Trukkis om du vill baby. Obligatorisk glass eller popcorn ingår

2007-11-01 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0