Gossip Girl

Hej och hå! Jag har fått nerladdningsprogram på min dator vilket självklart är världens lycka för ett serie-freak som mig. Eller det kunde ha varit om det var så att jag hade en aning om hur man gjorde. Visst jag kan hitta program och serier och se ungefär vad man kan ladda ner och sen trycka på knappen, inga problem. Vissa kan jag t.o.m kolla på men dom filer med image1094 framför sig går liksom inte bara att dubbelklicka på. Det känns jättejobbigt för jag håller ju på att kolla på GossipGirl och jag har sett avsnitt ett och tre och har precis laddat ner fjärde men kan inte kolla på det p.g.a dom där nedrams "böckerna". Per-Tomas skulle hjälpa mig man hann inte visa i Lördags så nu måste jag vänta tills nästa helg och det suger verkligen. Vill ju se hur det går för Blair och Serena och sen vill jag dregla lite över Nate också. Mmm, yummy!

image1095

Jag har läst några av dom första böckerna och fastnade totalt i dom. Lite nördigt kanske men va fan, vem vill inte leva som de rika, snygga och glamorösa på Manhattan, upper east side.

Gossip GirlGossip Girl - Ni vet att ni älskar migGossip Girl - Ni vet att ni älskar migGossip Girl - För det är jag värdGossip Girl - Det som passar migGossip Girl - Leva livet här och nu

Ja men hur som helst, ni kan ju förstå min frustration. Vill ju verkligen se fortsättningen nu...
You know you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0