Helg snart igen

Jaha, nu har den här dagen vart slut i ca 55 minuter och jag ska krypa ner under täcket och fortsätta på min film. Imorgon ska det jobbas, samma tider som idag och sen pilates. Jag ska försöka städa mitt rum också om det hinns med och ja, på Fredag är det dags att ge blod, innan dess ska jag träna och på kvällen bär det av till Ekerö för att senare dra ut på krogen. Förhoppningsvis har lönen kommit då, annars blir det inge bra.

På Lördag ska jag tydligen också ut, med Maddox! Vi får se hur det blir och vart... Kan bli bra!
Men nu ska jag sova och drömma om de snötäckta backarna i Kläppen i vinter!
Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Maddox

åhhh anchor anchor anchor!

2007-10-25 @ 13:49:13
Postat av: Cecilia

Åååh , jahapp.. :)

2007-10-25 @ 16:49:06
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0