I Stole it!

Sjukt kul grej som ingen av er kommer läsa anyway. Om ni inte har ngt bättre för er så kan ni ju göra skiten själva. I dare you!

10 sakar om mig
1. Är du singel?
-Ja, och har varit alldeles för länge. I'm getting desperate!
2. Är du lycklig?
-PASS
3. Är du uttråkad?
-Varför i h-- skulle jag annars sitta och svara på det här?
4. Är du ledsen?
-Inte för tillfället
5. Är du italienare?
-Nepp, 100% svenne!
6. Är du gravid?
-Nej, hoppas inte det
7. Är du full?
-Nej, inte dag innan arbete. Känns helt enkelt inte rätt
8. Är du en cooling? 
-Hell Yeah!
9. Är du från Irland?
-Fortfarande a swedish fuck
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
-Yes, det är dom. & så där äckligt kära fortfarande!

8 saker om ditt kärleksliv (Haha vilket kärleksliv?)
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-Ja, självklart! Happend to me once!
2. Har du nånsin blivit sårad?
-Nja, inte medvetet
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
-Jo, och sen drömt om honom efter också.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
-Alla har väl det men föredrar att berätta.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
-Mm, Lisa bl.a..
6. Har du haft en hemlig beundrare?
-Hur ska jag kunna veta det?
7. Är du kär?
-Inte kär, möjligtvis lite betuttad som vanligt. I'll give it one more day
8. Vill du gifta dig i framtiden?
-Ville inte det förut, men jag har nog ändrat mig.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
-Kärlek
2. Hår eller ögon?
-Ögon
3. Katter eller hundar?
-HUNDAR. Tvi för katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
-Några få bästa vänner
5. TV eller Internet?
-Internet, kan ju ladda ner skiten ;)
6. Coca-cola eller Pepsi?
-Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
-Vild utekväll nu för tiden... börjar tröttna dock!
8. Pengar eller lycka?
-Pengar är lycka, dumbass!
9. Dag eller natt?
-Natt
10. MSN eller mobil?
-Mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
-Nej, är fööör bra!
2. Brutit ett ben?
-Benet i armen
3. Gjort nåt du ångrar?
-MEN JA! Hur många ggr ska den frågan dyka upp??
4. Hoppat Bungee Jump?
-Nej, men ska göra det någon dag
5. Ljugit för någon du tycker om?
-Ja
6. Ätit en hel tårta?
-Nech! Ångest...
7. Gjort bort dig offentligt?
-Men hallå?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
-Jajjemensan, mer än en gång...
9. Gråtit när ett husdjur dog?
-Ja, min råtta och mina kaniner :(
10. Velat försvinna?
-Ja, trooo mig!

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
-Papi
2. Telefonsamtalet du fick?
-Lisa min älsko
3. Personen du va med?
-Mami
4. Roligaste grejen som hänt?
-Jag och Lisa skulle ta oss hem från Hby Strand!!
5. Personen du sms:ade?
-Jacob
6. Du va i en bil med?
-Mami
7. Gick på bio med?
-Magnus
8. Va och shoppade med?
-Lisa
9. Du kysste?
-Nej, det tror jag inte jag skriver här. Ni får undra..
10. Du skrev till på myspace?
-Har inget sånt, orkar inte med fler communities
11. Du kommenterade?
-Antagligen Lajzan
12. Du tillbringade natten med?
-Lisa(?)
13. Du kramade?
-Martin tror jag när han och Linn hämtade Lisa. Hmm,Måste kramas mer...

Jaha, mycket smaskiga hemlisar... inte!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0