I'm feeling allright!

Fy farao vad skönt det var att vakna imorse utan att må dåligt.
Jag somnade i princip med mobilen i handen igår efter att ha messat med en mycket uttråkad Olson. Han satt och kollade på tv men var ledsen för att det bara var porr. Jag tyckte han var konstig för porr är väl typ det bästa som finns? Hmm, Andreas Olson när ska du lära dig. Han tyckte inte jag var normal men å andra sidan har jag ju faktiskt aldrig påstått att jag är det heller.



Idag var det meningen att jag skulle få med pappsen på ett box-pass men han är en jävla mes och håller på att banga nu. Efter boxen ska jag leka med Madde, hon kommer hem idag och då ska jag prata allvar med henne för nu har hon satt sig i klistret. Det må kanske inte vara hon själv som satt sig där men i klistret sitter hon likt förbannat och jag tycker nästan synd om henne samtidigt som jag är lite avis. Svårt för er andra att förstå men jag kan liksom inte förklara här för jag tror inte det skulle uppskattas om fel person/personer läste.
Hur som helst så har jag ingen aning om vad vi ska göra, vi får se helt enkelt.



Sola ska jag nog göra idag iaf, jag kommer inte överens med den bleka tonen i min hud just nu. Väck!!

Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0