Jag gör snart slut med min mage

Hejsan hoppsan! Klockan är halv ett, miss i nassen, jag är hemma och utgången som var planerad ikväll är som ni märker inställd för min del.
Efter blodgivningen så gick jag och Sandra och shoppade och ja, efter ett tag blev det helt enkelt stressat som vanligt med mig så jag fick magont. Den blev värre och värre men i hopp om att den skulle försvinna åkte jag hem och fixade iordning mig sen tog jag bilen och brummade mig, Sandra och Kim ut till Ekerö för att föra hos Emilia och jag fick väl i mig en cider sen var det över. Jag blev liggandes!
De lekte massor med roliga lekar jag och jag led verkligen över att jag inte kunde vara med och ha kul så efter 10 kastade jag in handuken och Sandra förljde med eftersom hon ska upp tidigt på något hundmöte.
En viss person blev arg att jag skulle köra hem, vilket är förståeligt. Jag tar det men det jag inte tar är fjortisfasoner så som blickar och smälla igen dörrar i ansiktet samt vägra säga hej då. Ja, sen fick jag senare ett sms också. Men som sagt, jag kan ta att folk tycker saker, de får gärna säga till mig att jag är dum och så vidare men det där kändes lite overkill. Men men...
Vi drog iaf hem och det blev en hel del snack i bilen. Som vanligt när jag och Sandra hamnar tillsammans, och ja det är väl inget att sticka under stolen med att det blev mycket ex-snack som vanligt, fråga mig inte varför det alltid blir så men det kändes skönt att få snacka ut.. igen! Det var även härligt att höra att hon trivs som fisken i vattnet med sin nuvarande och underbart förstående pojke Kim. Jag vet inte vad jag har för jävla problem men jag kan minsann inte hitta någon som jag trivs så där bra med. Hon lyckades ganska snart efter sitt tidigare förhållande och ja, jag sitter fast och trampar på samma jävla ställe. Jag har helt enkelt väldigt svårt att bli kär igen, det mesta glider bara ut i sanden om det ens kommer någon vart. Nej! Hon har tur den där damen och jag kan inte annat än önska och hoppas att lilla jag finner lyckan någon dag någonstans. 
Vi åkte iaf hem och kollade på en krokodilfilm hemma hos mig som var så där, bra gjord men det känns som det där med övervuxna rovdjur har gjorts förr. Det börjar bli gammalt. Anaconda, Anacondas, Hajen-filmer, Deep blue sea, Ja det har faktiskt redan gjorts en film med en övervuxen krokodil också men dom lyckades göra en liknande ändå. Den kommer antagligen inte bli någon större hit.
Sandra drog precis stackaren. Det kommer komma hem två fulla pojkar till henne senare, eller vad vet jag det kanske kan bli mysigt!

Så var det med det, för er som är intresserade så fick jag jobb på Shell i Tensta idag. Jag ska befinna mig klockan 11 på macken för att testa kläder och ja, finns inte kläderna i min storlek där ska vi dra till Shell i Jacobsberg för att kolla efter rätt. Det känns lite weird med tanke på att jag var på intervju där idag, ehm(!). Jag bör nog berätta innan vi åker då att jag varit där... Shit! Ännu en härlig Cecilia-Arnblom-situation. Men det löser sig nog. Jag är mest glad att jag har ett jobb att gå till faktiskt.

Jaha, ska jag berätta ännu ett hjältedåd som utfördes efter blodgivnininge? -Jo, det är nämligen så att efter man gett blod så får man en gåva som är värd 30 kronor. Man får peka ut från ett skåp i princip. Istället för att ta ett glas, en tröja eller någon ljusstake så valde vi att skänka 30 kronor till barncancerfonden. Vilka helgon vi är va!?..

Nej nu ska jag göra något annat av denna sena natt!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Grattis till jobbet =)

2007-10-27 @ 11:57:01
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Josefin

Hej! Jag är inte säker på hur jag kom in här för ett tag sedan men jag gjorde det å kan inte sluta läsa! Vilket liv du har.. nästan så att man blir avis :) Jag har läst din blogg sen innan sommaren å jag tycker att den e jätte intressant å snygg. /kram josefin

2007-10-27 @ 13:55:10
Postat av: Cecilia

Tack tack .. :)

2007-10-27 @ 15:36:16
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Va roligt att höra :) avis behöver du verkligen inte vara det är nog inte så bra som du tror :)

Tack så mycket!

2007-10-27 @ 15:37:01
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0