Kalla kårar

God morgon! Hoppas alla sovit gott och drömt sött, jag tror iaf att jag har det :).
Läste precis Johannas blogg och blev kall i hela kroppen, men jag hoppas att hon mår bättre snart för det var verkligen inte min mening att få henne att ledsen. Jag kan inte hjälpa att den där människan är så lätt att falla för och jag hatar att han är det för det kommer alltid bara finnas en tjej för honom även om han leker av sig med hundra andra under tiden. Det är inte lätt när det är svårt hörni, och han sårade mig även om det inte var med flit men lyckligtvis har jag stängt av en ganska stor del av mitt hjärta just för rädslan att bli sviken så jag klarade mig ganska bra ändå.

Men, anyway! Idag kommer Lisa hit och gör lunch eftersom jag är helt kass på att laga mat och ja, Lisa är väl lite av ett pro!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

det var inte meningen att du ska känna dig olustig tjejen, det kändes bara lite som en kalla dusch att läsa det, men en bra kalla dusch tror jag =)
men jag hoppas du màr bra iallafall och gàtt vidare sà du inte blir allt för sàrad =/
och det är ingen fara =) men tack ändà =)

2007-10-29 @ 18:04:49
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0