Kanelbullens dag!

Det var ju kanelbullens dag idag men inte fick jag någon bulle minsann! Fy farao va sur jag blir. Järnspikar, nej nu åker den förbaskade stolen i golvet!

För övrigt tycker jag att det är dåligt att bullarna får en helt egen dag, vad är det för stil liksom?! Är det bara för att dom inte har någon födelsedag eller är kanelbullens dag någon form av födelsedag?? Fasiken va jobbigt det skulle vara om varje sak hade en egen dag.
Musmattans dag, skons dag, vägbulans dag... Ajajaj, mycket att hålla reda på! Jag har ett ganska bra förslag, vi kan införskaffa en Cecilia Arnbloms dag, förutom min födelsedagen då. Mm, det tycker jag faktiskt.

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0