Kvällens sista tanke

Jag har hört om en ny skön trend babes. Nu blir jag nästan lite ledsen att mamma slängt sina snowjoggers för decennier sen men dom hade nog iofs gjort sitt.
Trots att dessa är galet sköna så undrar jag om det verkligen kan vara snyggt. Om det nu är blir riktigt trendigt och snyggt så lär ju jag införskaffa ett par i rosa (ofcourse). Fy Farao vad mysigt alltså, bara glida runt i hela långa vintern! Passar perfekt för mig som är "dagis-folk".

image1110

Ja och med detta sagt så tackar jag för mig idag. Nu är det dags att kolla klart på Taladega nights. Ganska så värdelös film men ju fortare somnar jag. Städaren kommer ju imorgon så lär väl inte få sova även fast jag har sovmorgon. ARGH!!
Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

och tack förresten =) fàr se om jag vàgar göra en permanent eller inte sen =)

2007-10-18 @ 00:27:01
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Cecilia

Jao , du får ta lite bilder hur du än gör så man får se hur du ser ut ;)

2007-10-18 @ 10:07:12
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Emilia

Snowjoggers är HETT! Men förra året spådde man ju att dt skulle bli värsta hitten, har inte sett en kotte med sådan.. Men jag vill iaf ha ett par :)

2007-10-18 @ 11:37:22
Postat av: Maddox

Oh no! Hemska hemsk HEMSKA skor! Skaffar du ett par så ska jag kräkas i dom uääähhh. Moonboots is the shiet.

2007-10-18 @ 12:28:07
Postat av: Cecilia

Haha , jaja.. moonboots är sköna men mindre trendiga baby. Fan får helt enkelt hålla mina snowjoggers borta från dig valky.

Em. jag håller med dig..

2007-10-18 @ 16:34:35
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0