Leftovers

Gah, va trött jag var imorse men dagen gick snabbt och rätt va det va så slutade jag och var dags att åka hem. Skönt!
Imorgon blir det från nio till fyra istället och då ska jag hoppa mellan avdelningarna.. Buff buff vad ni tycker det här är intressant.
Anyway, pilates blev det idag. Mycket mycket skönt och DH var precis slut så gick ner hit och fick reda på att stackars Alex blivit lurad av en ond brud så han trodde hans liv var över. Kul för omvärlden mindre kul för ångestdrabbade Alex.
Jaha, lite smått och lite gott. Jag har två biljeter till Dif-Luleå på Torsdag och funderar på att gå, någon som är på, give me a holler. Det finns även en plats över till Sälen, någon som är på, give me or Lisa a holler!

Gud vad långsamt tiden går, det är typ bara Tisdag! Helgen är flera dagar bort och då har man ju inga planer heller så det suger ändå. Blä!
Jag ska göra om designen på bloggen igen för kommentarsidan vill liksom inte som jag vill och då blir ja frustrerad, ännu mer blä!

Det här inlägget blev verkligen en stor påse av gott och blandat men livet är ju inte alltid in one piece liksom.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0