Living dead

Shiet, va trött jag har varit på jobbet idag. Jag är glad att jag slutade tidigare idag än igår. Som grädden på moset skulle ju alla barnen vara lite extra jobbiga också...

Jag överlevde iaf och när jag kom hem bokade jag pilates som är lite lugnare form av träning vilket passade bra eftersom jag var så trött. Jag begav mig ganska snart efter hemifrån och hade planerat in solarieöarna också men det sket sig p.g.a parkeringsbrist.
Hemma har jag snackat lite med Sandra och försökt planera in något datum för Halloween-festen, jag kommer inte ihåg vad vi kom överens om men den bli iaf av. Hon ratade inte heller min sleep over-fest utan tyckte det var en bra idé så länge alla skötte sig, men det är vi ju kända för att göra. Anyway, efter lite snick snack var det dags för en lång skön dusch, lite mat och sen Desperate Housewives. Jag håller alla tummar för Mike och Susan, dessutom har det börjat hetta till mellan Carlos och Edie. Spänningen stiger i Westeria Lane...
Imorgon börjar jag redan klockan 8 på natten (!?) så direkt efter detta inlägg måste jag nog sova så jag inte är en levande död imorgon. Jag slutar dessutom halv fem och alla vet ju hur mycket den där sista halvtimmen räknas, det känns verkligen som en evighet. Jag biter ihop och ser glad ut, jag får iaf mer än gärna leka på mitt jobb det är inte alla som kan säga det. Hihi!

Nej, sova var det!
Sorry Madde att jag inte ringde men jag ville verkligen inte störa ;).
Kyssar!

Kommentarer
Postat av: drew

9onde november :D

2007-10-03 @ 10:16:25
Postat av: Madde

Du kan aldrig störa baby!

2007-10-03 @ 19:24:21
Postat av: Cecilia

drew: Ja juste ja , :p haha kommer glömma igen men ändå..
Madde: fju vilken tur då men nåt säger mig att jag hade stört igår om jag hade plingelingat dig

2007-10-03 @ 19:57:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0