LoL

Nu är det dags att sova igen. Jag har kikat på Entourage ett tag nu för filmen jag skulle kolla på med m&p sög. Det är dock inte många avsnitt kvar nu av Entourage. Sitter och skrattar för mig själv hela tiden. Så jädrans sköna avsnitt alltså...

Anyway, är astrött och mitt ansikte svider så skulle va skönt att lägga det mot min svala kudde just nu. Min mage har inte blivit bättre. Just nu bråkar den igen, det kommer och går, jag skulle faktiskt uppskatta ändå om den liksom gick mer än den kom för det här är verkligen pain och med det menar jag JOBBIGT. Jag kan inte göra ett skit när det gör så här ont, jag kan inte ens sitta normalt på en stol. Det är fosterställning som gäller nu.
Sov gott guys!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Natti natti =)

2007-10-29 @ 00:46:45
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0