Lördag -jag mår prima!

Idag är det Lördag och jag mår så jävla bra. Det är sånna här dagar man uppskattar sina val dagen innan. No hangover och ingen ångest. Me like!
Pratade med en full Magnus igår innan jag gick och la mig, jag hann även med att skriva av mig i min andra blogg vilket kanske inte var så smart med tanke på vad jag drömde inatt... igen!
Alltså dom här drömmarna gör mig illamående, kan dom inte bara försvinna!?

Anyway, ikväll snackade pappa om att vi ska ut och äta och tydligen ska jag köra(!). Vi får se vad som händer helt enkelt. Just nu så städar dom mest på tomten...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

va? vadà för en andra blogg?? vad har jag missat? eller är det kanske en hemlig blogg för dina närmaste?

2007-10-27 @ 11:54:54
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Josefin

Precis.. nu när man har lusläst allt i ett halvår så blir man ju jätte nyfiken på den adnra bloggen :S

2007-10-27 @ 15:25:34
Postat av: Cecilia

Sohlberg -de är en blogg för bara mig :)

Josefin -tro mig det är nog inte så intressant för er. Handlar om "ett annat liv" men är ni jätteintresserade får ni maila mig [email protected] så skickar jag lösen :)

2007-10-27 @ 15:35:18
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Sohlberg

jaaa jag vill läsa =)
älskar ju att läsa bloggar, kanske är för blogg beroende =/ men men.. jag skickar och sà fàr vi se om det kommer svar =)
ha en bra dag

2007-10-27 @ 15:46:21
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0