MÄTT!

Nej nu har jag ätit för mycket igen och samvetet ligger ungefär på botten. Blä! Träna imorgon och sola för det orkade jag inte heller göra idag.

Pappa kom precis in med en fet banana split så det var ju bara att äta upp den, mest för att vara snäll mot pappsen. Han blir ju så sårad annars.
Det känns ganska dött, Madde blev ju senare än jag tänkt så vi får se när och om hon kommer hem ifall det blir något leka. Dumskallen åker en jättelångsam buss hem med åtta pers i. Kul grej liksom...

Usch, vet egentligen inte vad jag ska skriva. Är mest bara trött och har absolut ingenting att göra. Det känns förjädrigt och pappa dissade totalt vårt box-pass så honom tycker jag inte om alls. Svikare!
Jag har haft så tråkigt att jag t.o.m läst igenom min blogg en snabbis och det har hänt galet mycket de senaste åren alltså. Jag har haft bloggen i kanske ett och ett halvt år och har varit med om mycket ups and downs. Gosh! Mycket skit ska man ta, jag och Sandra hittade tillbaka till varandra efter att jag skärpt till mig. Lite andra nya vänner och andra som försvunnit. Många händelser och äventyr, typ Tallinn, alla Sälen-resor, fester, FYLLOR. Helt galet, jag förstörde ett knä på Leos student och blev buren genom halva stan. Min tå blev mosad på Linda Öhmans avskedsfest. Slagsmål på Halloween mellan syskon och massa andra bråk mellan vänner. Par som gjort slut och blivit tillsammans igen och några som blivit tillsammans och gjort slut. En nedrans massa struleri och betuttningar som runnit ut i sanden. -Ja, jag kan hålla på hur länge som helst men jag tror jag väljer att sluta för det kan ju lätt börja spåra. Vill man veta så finns ju allt i bloggen liksom. Just read it!

Nej nu ska jag kika vidare.
C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0