Men börja grina då!

Åh vilken dag alltså! Kaosungar på lek och rörelse, en av dom fick en tung metalldel till en dörr i skallen och fick möjligtvis hjärnskakning. När jag äntligen slutar och ska åka hem blev jag nästan påkörd av en taxi och köerna var givetvis längre än kinamuren!!
Jag hade en massa missade samtal på luren och en av dom var från en Calle från Shell i Jakobsberg så nu har jag en till intervju klockan nio imorgon bitti. Suck! -Eller alltså det är givetvis skit skoj men jag hade sett fram emot ännu en sovmorgonIngen men men... Det blir iaf till att brumma vidare därifrån direkt till ett Muskelpass i Vällingby och sen återigen vidare till Stan med Sandra för att ge blod och sen shoppa.

Jag blev så stressad av att inte veta vart fan den där Shell-macken låg så jag höll på att börja grina men som tur va löste det sig när pappa lade sig i.
Jag är helt slut och ska snart iväg på pilates. Städningen har gått sådär. Kläderna är väck, sängen är bäddad, DVD-skivorna på plats. Skrivbordet ser fortfarande ut som andra världskriget men det går snabbt.

Nu ska Shell i Tensta höra av sig imorgon också så vi får väl se hur det går. Jag har många bollar i luften nu iaf och lönen kommer imorgon så jag kan inte klaga mer nu.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0