Missförstånd

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma från middagen, vi var på Restaurang Boulevard i Sundbyberg och det var jättemysigt. Mycket god mat och trevliga samtal med familjen (alla utom Lajzan).
När vi käkar klart så skickade Chaplin sms, han ska till Ölsta och han vill ha med mig så jag vet inte, det är LÅNGT dit och  jag kommer aldrig komma hem. Det känns sådär! Vi får se, just nu är jag inte så taggad.
Ringde till Olson nyss och Anders svarade. Mycket konstigt samtal och jag blev lite upprörd men det är över nu för Olson ringde upp. Inget givande samtal dock!

Jaja, vi får se vad som händer!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: eriks.

jag har hört att din lillasysters utegångsföbud har försvunnit 2 veckor innan det skulle.
vad tycker du om det?

2007-10-27 @ 19:06:08
URL: http://eirikdahl.blogg.se
Postat av: Cecilia

haha jaså ? .. det var jag som föreslog det eftersom varken jag eller min andra syster har fått sådana hårda straff och malin är ändå den som betett sig bäst av oss. Så jag tycker faktiskt att det är jättebra :)

2007-10-27 @ 19:19:20
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0