Mondag evening

Nu är jag hemma från en lång dag på ännu ett nytt dagis, denna gång i Abrahemsberg! Jag ska dit imorgon igen dessutom.. sköj!

Nu sitter jag och tokfunderar på om jag ska träna nu eller vänta tills imorgon, jag har så jävla dåligt samvete men jag är så fruktansvärt trött. Blä, ännu ett av dagen I-landsproblem. I hate them!
Nu fick jag typ skriv-damp också, har ingen aning om vad jag ska berätta. Finns typ nada...

Jo förresten om det är någon som kan spela divex-dvd:er eller vad det heter så kan ni ju kontakta mig. Har en transformer-dvd som bara ligger här och väntar på att bli uppspelad. Vill ju verkligen se den alltså!

-"Men börja grina då!" , som Valky skulle sagt!
Kramis!

Update 18:53

Mm, mätt i magen är jag nu. Satte mig framför tv:n och märker att det ligger två filmer på bordet. En av dom var Transformers, yeees! The movie of the evening!
Ni slipper helt enkelt se på film med mig, jag ska nog se den med Birro ikväll innan jag går och sover. Tss!

Grattis på födelsedagen Emilia, hoppas du har det bäst vart i världen du än är!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Valky

Men för fan, börja grina då! Haha du får komma hit och titta på den, anytime. Bara att ringa.

2007-10-01 @ 18:38:58
Postat av: Pinkie

Bästa bästa, vi fick precis hem den
så jag kan kolla på den hemma nu ... YEEEES!! ;D

2007-10-01 @ 18:48:17
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0