Monday morning

Godmorgon godmorgon!!
Ringdes in på jobb för ett tag sen så idag jobbar jag 9-16, GAH! Tänk pengar, tänk pengar, tänk pengar...

Jag har fått ett nytt uppdrag också så jag tänkte smälla av det innan jag drar. Det är Johanna igen som utmanat mig att denna gång berätta tre bra samt dåliga saker om mig själv. Det är verkligen lättare sagt än gjort men jag ska försöka.
Bra Cissi!
Jag är oftast snäll mot mina nära
♥ Bjuder mycket på mig själv
♥ Får folk att skratta, om inte med mig så åt mig!

Dåliga Cissi!
♣ Har väldigt svårt att säga ordet som är motsatsen till ja
♣ Har alldeles för många s.k. blonde moments
♣ Är väldigt mycket av en "drama queen"!

There you have it! Nu är det er tur... Do it!
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Thanks =)

2007-10-01 @ 17:20:41
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0