Monday night

Jag har tagit mig en lång och varm dusch vilket gav mig en massa tid till att fundera på lite saker och jag kom fram till en hel del viktiga tankar...

För det första vill jag ha ett badkar typ NUNUNU! Sist jag badade badkar var typ sensommare år 2005 när jag var i Mallis och det räknas typ inte för det badkaret var typ 100*50 cm. Det är helt sjukt litet, visst var det mysigt då men jag vill ha ett stort skönt badkar i mitt hus. Varför ska det vara så svårt att fixa, det har jag väldigt svårt att förstå.

En annan sak jag kom på var att jag bor inte så bra till för att ha fest eftersom typ alla jag känner är från Ekerö och behöver ta sig hem på något sätt. Jag ska därför lägga upp en idé med Sandra att vi nästa gång kanske kan ha en sleepover. Det kan antingen vara skittöntigt eller asnice. Det beror ju på hur man ser på saker och ting och hur man planerar det hela men i mitt huvud är det iaf en av de bästa idéerna jag haft. Sen att jag inte har haft så många jättebra idéer är ju inget vi behöver göra reklam om egentligen men jag gillare iaf!
Tänk lite party på kvällen sen när klockan börjar bli läggdags så tar man fram en massa madrasser och bara lägger sig ner tillsammans och myser till någon bra film eller whatever.
Jag är så galet på, det här måste ordnas. Nu hoppas jag bara att det inte finns något som förstör mina roliga planer.. Men seriöst någon annan måste ju tycka att det här låter lite skojigt och mysigt! Eller är jag bara helt störd?

Aja, anyway så måste jag bara säga att jag mår dåligt för Maddes skull just nu men jag tror att allt kommer ordna sig och det finns ingen chans att jag tillåter någon låsa in dig. Blääh!!

Nu ska jag iaf snart krypa ner och kolla Transformers som jag tjatat om så länge men om jag inte kommer på någonting mer så...
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0