Mörrn mörrn!

Nu är det Torsdag, äntligen! Sista arbetsdagen den här veckan och jag går 11-16, helt okay tid faktiskt!

Så fort jag kommer hem så blir det storstädning i rummet, det här fungerar ju verkligen inte. Kläder all over, DVD-filmer och kuddar huller om buller. Ja, och imorse bestämde sig lilla Fanny att hon skulle spy i min säng. Hundskrälle. Skrivbordet is a mess också, papper till förbannelse och kläder(!).
Nu svär jag dock mest över att jag inte hittar låtarna jag vill ha och försökt få tag på i veckor nu. Skitdator, varför kan det inte bara fungera?

Aah, de ringde från mammas jobb idag och ville ha hjälp också. Typiskt, jag som redan hade! Det har ju annars varit guld att få lite jobb där så man slipper åka så långt. Men men, hoppas det kommer fler chanser.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0