Plaskpromis & film

Jaa, kvällen började med en promenad. Madde velade först och visste inte om vädret skulle stoppa henne från att gå utanför dörren men Zandra var på och jag var på så det fick blir promis i regnet i Råckstas finfina omgivningar.
Regnet öste ner men det stoppade inte oss från att först ta en liten gungeligung för att sedan söka skydd under ett närliggande tak vid en skola. Där satt vi och gaggade, eller Madde och Zandra stod för gaggandet jag var mest våt och kall. Men kul var det, dom kokade ihop och filurade lite, dom kom på att de shootade en porrfilm i skolan. De sjöng för sin kompis som fyllde år, dom rökte massor, dom kikade.. Jag vet faktiskt inte allt vad dom gjorde! Kul var det iaf och vått!
På vägen hem lekte dom i en tunnel också, eftersom Zandra hade galon från topp till tå i alla galna färger så tyckte Madde att hon såg ut som en uteliggare så vi bestämde att hon skulle posa framför kameran som en hemlös stackare, sagt och gjort. Zandra låg jätteskönt tills Madde kom och gned sig lite mot hennes ben... Efter det gick vi hem och sjöng Ekolog-sången samt en massa andra reklam godingar.



Madde och Zandra gör sig bra på bilder!

Efter promenaden så tog jag en snabbdusch för att sedan åka hem till Adde och kolla på en film. Det blev Planet Planet TerrorTerror. Den verkade till första ögonkastet ganska knasig sen så dök den ena kändisen efter den andra upp. Alla bra kändisar hade b-roller! Jag hajar noll. Bruce Willis, Fergie m.f. B-roller?
Det var en Tarantino film insåg jag i slutet, det förklarar allt jävla blod. Snacka om brutal film, jag spydde lite i munnen ett par gånger. Usch och fy säger jag bara, jag förstår inte varför vi inte bara kollade på Shrek the third ist. Adde tyckte inte heller om den så jag slog lite på honom och sa att han var dum. Det var han faktiskt också, -Miffot!
Nu är jag iaf hemma igen och måste sova för längesen. Jag ska somna till Shrek så  jag slipper drömma om brudar med pistolben och läskiga saker med blåsor överallt som käkar människor. Urk!


Bis dann!

Kommentarer
Postat av: Madde

fick du se den innan mig! Fy faaaan

2007-10-12 @ 18:17:09
Postat av: Cecilia

Ja det fick jag , vi har massa tarantino hemma nu .. NYA! Ninör!!

2007-10-12 @ 18:26:27
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Maddox

Jag har iof bara Tarantinofilmer typ + att Truklas har en tarantinobox! mohaha. Men planet terror har jag inte sett för jag har lovar att se den med Muttan men han är så uppis jämt :(

2007-10-12 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0