Pussymuscle!

...Roligt ord

Crap!! Jag tänkte helt fel idag, jag trodde det var aerobics och core från 18:30 - 20:00 men det var pilates från 18:00. Jag hinner med andra ord inte så jag tvingar med mammsen på en långpromenad igen. Ångest, ångest, ångest!
Aja, är nog ledig på Fredag så får ta ett pass då om jag hinner innan jag och Sandra ska ge blod. Jag kom på det häromdagen så vi får se hur det blir med fullast vinner. Jag vet inte om det är så smart att dricka efter man gett en massa blod.
Jaja, nu har Jocke fått för sig att vi ska köra klädpoker också, haha! In your dreams baby, jag kan inte poker vilket betyder att jag blir naken först och det tycker inte jag är en bra idé. Vad sägs om något jag är bra på? Typ, finns i sjön.
Men men, back to business, jag ska träna imorgon iaf för det är ju då det är aeribics och core. Jag får köra extra hårt då, as simple as that.

Nej nu ska jag snart käka mad med la familia!
Bon apetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0