Pust

Shit va trött jag blev av att andas ut nu. Jag har vart igång sen 11 och så fort jag slappnade av nu så trodde jag att jag skulle dö. Jag har iaf lärt mig massor idag och förhoppningsvis kommer det ganska snabbt. 11 dagar har jag på mig att lära mig innan jag ska öppna själv så det är bara att ligga i.
Alla knappar och koder är typ det enda som surrar i min skalle just nu, min mage kurrar men jag har ingen lust att käka och jag har inte varit på toa på hela dagen men känner inte för att kissa heller. Lite sjukt att jag faktiskt orkar sitta och skriva här.

Anyway, hörde en sak på radion idag som jag tyckte var intressant. En fråga faktiskt till alla tjejer.
"Skulle ni hellre vilja gå ner tio kg eller leva tio år längre?".
Personligen så skulle jag i dagläget vilja gå ner tror jag men det är sånt där man skulle ångra senare så jag vet inte vad jag skulle svara på den!
Men nu ska jag nog kissa.
Kiss kiss!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Gå ner 10 kilo? haha vad fan skulle finnas kvar då? Då skulle du ju kunna leka kurragömma bakom en tandpetare.

2007-10-30 @ 16:18:25
Postat av: Cecilia

hörru , lugna sig! jag tror de skulle vara lagom med 10 kg faktiskt

2007-10-30 @ 17:07:51
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0