R.I.P Rocky

Våran Rocky har gått vidare till Hamsterhimlen! Usch va hemskt, han ligger helt lamlös i buren där uppe, jag började nästan gråta när jag såg honom. Han blev knappt ett år gammal, Malin hade burit ut honom ur sitt rum för längesen för han lät för mkt om nätterna. Hon brydde sig inte om honom så mycket, jag brukade ta upp honom och gosa lite ibland och nu är han borta! Även om det bara är en hamster så kändes det jättetrisst, för att inte tala om hur hemskt det var att se honom ligga så där. Usch! Nee, vila i fred vår lilla vän!

Nu har jag iaf tagit mitt förnuft till fånga och kommit på att det där med att träna efter intervjun är ju ett skämt. Dom renoverar omklädningsrummen på SATS så det finns inte ens en spegel att kolla i där dom nu har reservrummet. Åka in till stan utan att sminka sig eller ens kolla hur man ser ut? HAHA, vilket skämt!
Som mest kanske jag åker och tar mig en solning eller något, we'll see!

Entourage går varm på datorn just nu, jag sitter och skrattar högt för mig själv. Jag känner igen mig så mycket i den stackars Johnny Drama. Skönare peeps får man leta efter. Looove it!

Back to Vince Chase!


Kommentarer
Postat av: alex

Ja för man måste ju vara snygg när man gymmar -.- ,,,

2007-10-26 @ 00:19:41
Postat av: Cecilia

Nej det måste man inte men efteråt kanske man måste det . eftersom jag ska till stan! PUCKO

2007-10-26 @ 09:51:47
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0