Shell-intervju

Jag får ångest när jag inte skriver typ varannan timme i den här nedrans bloggen nu för tiden.
Idag satte jag mig framför Entourage så fort jag gått upp och kikade på det medan jag fixade iordning mig. Klockan halv ett satt jag i bilen och brummade iväg på intervju. Den flummigaste hittills. Han ville inte veta så mkt om erfarenheter och personlighet o.s.v. Han berättade mest om hur bra kemi det är mellan personalen, hur mycket dom festar tillsammans och att de kommer tidigare till jobbet för att umgås och stannar timmar efter att de slutat. Trevligt tyckte jag, det är ju så det ska vara. Efter det berättade han att kunderna är värre, man kan då och då bli kallad för saker som hora och fitta men det finns ju trevliga prickar också. Mysigt! Jaja, mer om den intervjun säger jag inte. Det blir bara jinxed!

Nu ska jag kika vidare på Entourage ett tag innan det är dags att åka och plocka upp mammsen på jobbet för en shoppingtur i Åkis. Mat går åt här hemma av någon anledning...

Yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0