Sleepy

Idag blir det jobb igen, in fact, det är jobb varje dag resten av veckan. Dagis, dagis, dagis!

Helgen är helt fri fortfarande, vi får se vad som händer helt enkelt. Just nu är jag mest sugen på att bara ta det lugnt men jag är helt övertygad om att det kommer ändras inom en snar framtid... tyvärr!
Just nu känns det tungt att inte ha sovmorgon fören på Lördagmorgon men det är bara en vanesak.

Madde orkade inte gå in på datorn igår och det var ju lika bra för jag somnade som en stock. Men jag ser fram emot hennes blogg ikväll.

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: drew

Vill du leka fredag kväll jag slutar 22.30 från gruppbostaden!? vore jätte myisgt.. eftersom du glömt mig förut :P puss och kram

2007-10-10 @ 10:28:21
Postat av: Cecilia

ja va ska vi göris då?! :)

2007-10-10 @ 17:31:09
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

Du vet redan, skakis på rumpis som linn hade sagt =D puss

2007-10-12 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0