Snortning, Sminkning & Rakning

Puh, kom precis tillbaka från solarieöarna. Det var varm och mycket mycket skönt men nu bränner det i ansiktet kan jag ju säga. Jag somnade en stund också och passade på att drömma lite tokiga drömmar.

Igår så satt jag hemma ett bra tag, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra och ingenting hände. Jag höll på att dö av rastlöshet men helt plötsligt dök det upp en massa saker. Alex skulle till Solna på fest och frågade om jag var på, Robbie och Axlo skulle typ ut så där fanns det också en möjlighet men det slutade ändå med att jag var hemma och Olson kom över med sitt sällskap som bestod av Martin Larsson, Lunken, Matte Häll och Jimmy. Vi satt mest och snackade, Olson inled kvällen med att dra en lina med floursocker, -ja för det är sånt vi roar oss med. Vi satt iaf och drack lite sen kom jag på den briljanta idén att vi skulle raka kam på Olson. Lajzan fick äran att ta över efter ett tag eftersom hon har erfarenhet av den där maskinen. Efter en massa snedsteg och lite hjälp av systers kompis Nikki så hade Olle bolle kam. En skev sådan men än dock! Tyväär kommer han antagligen raka bort den idag, om det inte redan är gjort.
Ja, så där jättemycket hände väl inte egentligen. Mamma gjorde bort sig och var lack på att pappa var på klassfest. Lajzan hade lite kompisar hemma som kollade på film. Malin var med sin bättre hälft Julia. Ganska lugnt helt enkelt. Pappsen kom hem och joinade. Inte långt efter det så stod Axlo, Jacob, Alex och Robban i min hall. Dom skulle hämta Larsson och frågade om jag skulle med på "efterfest" men jag kunde ju inte lämna alla hemma så jag var tvungen att säga nej. jag fick höra idag att Larsson och Axlo hade haft jättekul i stan. Dom kom inte in någonstans för att klockan var så mycket så det slutade med att de försökte ta in på hotell, för på hotell har dom barer. Gosh! Pöjkar pöjkar.
Larsson snodde med sig min foundation också, han fick nämligen för sig att han skulle sminka bort lite finnar i ansiktet hemma hos oss och eftersom den funkade så bra så tyckte han att han skulle få den och ja, det fick han ju också. Olson sminkade sig istället med solpuder.
Ja, Madde och Truklas kom och sa hej också. Truklas undrade hur solpuder smakade och då tyckte minsann Madde att han skulle ta reda på det så han fick käka smink. Sen blev det blev mest rally-snack då så vi kände oss lite utanför. 
I det stora hela var det en helt okay och lugn hemmakväll.





Imorse vaknade jag med ett stycke Olson och Jimmy liggandes på två madrasser i mitt rum. Olson roade oss med alla låtar på sin mobil tills han fick tag på Pinkie Pie då blev det helt plötsligt jättetråkigt med mobilen för då kunde man ju trycka på Pinkies fot så den lät. "Jag älskar dig mamma!", "Kan du mata mig?", "Lalalalala....", "Pinkie pie hungrig!"... Ja ni förstår ju hur kul det är att lyssna på det där i reapeat när man precis vaknat dagen efter alkoholintag. Jimmy fick lite frispel på Olson och det gjorde ju inte direkt saken bättre. Olle tyckte ju det var skitkul och tryckte bara ännu mer då ju. Jaja, hur som helst så åkte dom hem innan frukost och jag kände inte ens för frukost för jag mådde inte så bra men fick iaf i mig en skål med flingor.
Ja, som sagt jag har nyss solat och resten av dagen lär väl inte bli speciellt aktiv. Jag ska försöka få med mammsen på en promenad senare men med tanke på hennes skick igår så vet inte jag om hon kommer vara så sugen. Det återstår att se.

Ha en bra kväll och glöm inte att ställa om klockorna!
Adios!

Kommentarer
Postat av: Maddox & Truklas

Solpuder är så där, eftersmaken var ingen höjdare.
Sry 4 the rallytalk, can't help it ;) Du är sötast. Puss

2007-10-28 @ 20:52:28
Postat av: lajzan

hon stavas Nikki med 2 K :)

2007-10-28 @ 22:41:24
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

M & T: haha okej , bra att veta. No problems baby, ni är ganska gulliga också ;)

Lajzan: Okej jag tar hand om de ! :)

2007-10-28 @ 23:40:00
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0