Snowboarding

Jag hoppas verkligen på en vit vinter i år. Jag saknar att åka bräda just nu och vill inget hellre än att komma iväg och få åka nerför dom snötäckta backarna. Det är så sjukt kul och jag längtar verkligen!
Först Sälen med gänget vilket mest är för partandes skull egentligen. Jag hoppas på skön afterski, HC och kanske Aquabar. Jag har många härliga minnen därifrån, hrmm!!
Kläppen kommer bli kanon nu när Lisa ska med också, den resan är bara snowboarding. Visserligen har dom skön afterski där också men det blir något helt annat när la familia är med. Partypolarna är dock favoriter och de har hängt med länge, vi får hoppas på dom i år igen!

Hur som helst så vill jag bara ha snö NU så jag kan glida ner för backen och göra några riktigt härliga vurpor. Älskar det babes, älskar det!



Swoooosch!

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev de Hundfjället istället för Vemdalen?

2007-10-30 @ 08:45:58
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Yao! det blev ju de.. fick reda på de för inte så längesen. NOLL KOLL!

2007-10-30 @ 10:21:09
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0