Söder suger

Igår begav jag mig mot Stenhamra efter att jag glömt hela mig själv ett par gånger. Jag pratade med Olson lite som också skulle ut så vi spikade dejt.
När jag kom till Linnsan så var mina flickor redan där så vi käkade, jag för andra gången, middag. Det var mums sen sket vi i efterrätten för vi var mätta och gick på vinet ist. Strax innan nio gick vi till bussen som skulle gå in mot stan och söder(!). Jag är no big fan av söder men jag följde med iaf och sen minns jag inte kvällen så mycket efter första haket. Det slår till snabbt och det slår till ordentligt på mig. Jag kom iaf inte in på nåt skitställe och blev förbannad sen nästa sak jag minns är att jag satt i en bil med Olson. Jag  fick tydligen skjuts hem av honom och jag vaknade spritt språngande naken i min säng imorse och ville mest bara dö. Jag hade hunnit göra lite andra saker hemma också innan jag somnade men det behöver vi inte skriva upp här och sen vill jag be om ursäkt till alla som jag kanske har messat eller ringt och dessutom säger jag förlåt om jag betett mig illa eller gjort något annat opassande. Gah! Pinsamt pinsamt...



Pamela och Linn skakar sina lurviga!


Hittade den här bilden i mobilen. Jag vet inte om det är ngt ragg eller whatever! Haha, varför tog jag kort på en random snubbe!?


Idag har jag varit riktigt risig, alltså jag har mått ganska bra men jag har kännt mig lite ofräsch. Fruktansvärt kul har jag haft dock.
Jag, mamma, pappa och Lajzan har vart och shoppat i vällingby, jag stank mest och alla klagade. Syster blev typ full av min andedräkt och jag skämdes lite. Sen åkte iaf vi hem och bajsade och efter det bar det av mot Åkis. Där satt vi och käkade och jag drack galet mycket cola... När jag är bakis är jag så överenergisk och det har jag verkligen varit idag. Jag har bråttats lite med Lajzan och fått mamma och pappa att skratta och bli helt galna. Det var kul!
Efter lite mat och massaor med läsk så gick vi in och handlade, jag och syrran roade oss med att försöka sparka oss själv i huvudet. Det var väldigt nära så snart lyckas vi nog, sjukt skoj var det dessutom -det var längesen jag garvade så mycket. Mamma och pappa skämdes jättemycket över oss men det struntar jag faktiskt i, jag sa bara BÖRJA GRINA DÅ!!




Efter det åkte vi hem igen och nu har jag gosat med mamma framför en film och gjort armband av mina nyinköpta trådar. Skitskoj! Jag har pratat med Madde i luren också. Hon är dum för hon är inte hemma utan i Rättvik. Varför det liksom, jag ville ju leka.. Dumskalle!

Nu ska jag snart äta sen ska jag duscha för andra gången idag, man blir väldigt varm av att vara helt jävla goofy en hel dag... Det vill jag lova!
Jag har börjat med ett nytt svärord också, shit-jävlar! Asbra när man är förbannad.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: julia

Jag har en video från inatt när linda skulle sparka sig i huvudet (a)

2007-10-06 @ 19:59:44
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: cecilia

haha den får du ju nästan skicka till mig ;P

2007-10-06 @ 20:41:42
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Linda

Ciccilina då, kommer du inte ihåg honom. Du stod ju o typ tokhångla me honom i en halvtimmer. Skoja bara, de va ju den snälla bartendern på det andra stället. Bra koll du har, är stolt!
Tack igen för choklad-kakan, gulligaste grejen på länge :)
Jorden-runt. Puss puss

2007-10-07 @ 13:13:49
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: ciccilina

Haha, shiet!! .. jag är inge bra alls alltså :p

2007-10-07 @ 14:03:49
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Maddox

Du kan vara en dumskalle, din dumskalle!

2007-10-08 @ 13:16:26
Postat av: dumskalle

jaa , men du är dålig för du är bara sjuk hela tiden :(

2007-10-08 @ 19:26:00
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0