Television

Usch och fy, tänkte att jag skulle få sova ut idag om jag inte fick något jobb men telefonen väckte mig med "just keep swimming, just keep swimming..." imorse och det var ett jobb så jag sprang upp och skulle ringa men det var redan tillsatt. Attans! Upp tidigt helt i onödan. Nå ja, jag kunde inte gå och lägga mig heller för städaren hade kommit så jag satte på mig mjukisdressen och kilade runt hela tiden för att inte vara ivägen.

Efter att städare gått och jag äntligen fått lite mat i magen åkte jag iväg en halvtimme och hade lite Cissi-time. Galet skönt var det och nu efter en snabbdusch var jag på promis med doggy. Idag har jag kollat en hel del på tv, Våra Bästa År är ju det man alltid ser när man är hemma, lite Jerry Springer blev det också.
Klockan 20:00 ikväll är det ett muskelpass sedan trampa hem gärnet för att inte missa för mycket av Heroes.

våra bästa årJerry Springer

Ztv och Mtv går varma hemma när jag inte har nåt att göra och jag fick höra ännu en ny favolåt. Hörde den första gången hemma när Linda hade maskerad men visste inte vad den hette men nu babes vet jag. Det är Yves Larock med låten Rise up! Gah, vill bara dansa dansa dansa.
Hörde Boten Anna idag också och fick lite galna flashbacks. Sjukt nice!!

Nej nu är det nog med skitsnack. Måste ta tag i resten av mitt rum nu!
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0