Television's your friend

Gaaah kollade precis på en sjukt äcklig fast ändå jävligt rolig film. Wrong Turn 2, en image1113massa freaks som dödar för att äta i skogen. Precis som den första fast lite värre om jag får säga det själv. Haha, det var liksom freaks som hade sex och runkade i skogen. Lägger en feting i handen och deras härliga motto; incest är bäst familjefest. Hell yeah! Nej men, usch och fy säger jag bara. Det värsta är att jag aldrig kan hålla käften när jag kollar på sånna filmer det låter mest -SPRING!! FEL HÅLL!! Era jääävla stolpskott!! Akta rygg!! HAHAHAHA!! Fan va ful!!.. Osv osv! Sen gosar jag in mig i mammas axel som i sin tur gosar in sig i en kudde. Men wtf, det är familjekärlek på hög nivå. Båda mamma, jag, Malin och Lajzan satt och kollade och till slutet kom pappa också som mest sa. Sånna här filmer är inte roliga, vilken sjuk film och va fan är det ni kollar på. Ja, han är rädd för skräckisar.


Ja, för att fortsätta i samma riktining, nämligen tv så kan jag ju meddela att jag har blivit lurad till att ladda ner tre säsonger av Entourage också. Magnus tyckte jag skulle ladda ner och kolla på det så han har någon att prata om serien med och ja, seri-torsk som man är så lyssnade jag på honom så jag har väl en hel del sena nätter att se fram emot framför denna dumburk. Jippie!!


Tänkte meddela er där hemma också att den tyngsta låten just nu är lätt Homer Simpson ft Bow Wow, Jermaine Dupri & Short Dawg med låten Crank dat spiderpig. "Spiderpig, Spiderpig. Does whatever a Spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't cause he's a pig. Looook ooout, he is a Spiderpig!". SÅ TUNG!

Nej nu ska jag snart sova för det är nämligen jobb imorgon också och jag slutar inte fören fem(!) vilket kommer bli kämpigt. Alla som jobbar på dagis vet hur långsamt timmarna går efter klockan tre. Höh!!
Smisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0