They'll be spitting in your eye

Natten har varit fylld med drömmar, konstiga som vanligt. Girl meets boy, girl fall inlove with boy, boy meets boy, boy dumps girl... Ja, ungeför så var det. Som sagt mycket, mycket weird!

Jag kollade nyss på en av Maddes favofilmer, nämligen Tarantinos film Death Proof. God damn it(!!) säger jag bara. Den var galet bra alltså, jag har en ny favoritfilm, pappa också för den delen. Jag har aldrig sett en människa bli så till sig av en film. Och jag blev typ måttligt upphetsad av biljakter och diverse andra scener. Mums!
Jag rekommenderar denna film starkt, myyyycket starkt. -SE DEN!!



Nu måste jag sluta skriva lite hastigt och lustigt för Madde bjöd med mig på svampplockning. Jag hatar att plocka svamp men hon övertalade mig i vanlig ordning så nu bär det av mot Ekerö.

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0