Toxic night

Jaha nu är det redan Lördag. Jag hann inte riktigt med att blogga igår, tyvärr!

Jag fick jobba över iaf en halvtimme p.g.a lite konstig planering och kommunikation pedagoger emellan.
När jag kom hemåt så svängde jag förbi åkis och handlade samt körde hem alla varor medan pappsen tog sig en till öl. Senare fick jag god mat och efter det begav jag mig hem till Sandrew för att förbereda för ännu en lyckad utgång. Vi fick drinkar av Ilona och sen klunkade vi i oss en Dagens innan vi sprang vidare till bussen.
När vi började närma oss stan så kollade vi med killarna vart dom skulle och de hade siktat på Hischen/Toxic så det var inget snack om saken vi vandrade dit och mötte upp boysen och gick in. Jag har inte vart på Hirschen sen typ våren 2006 på Idas studentskiva, den kvällen slutade lite sisådär. Toaletten på McDonalds Fridhemsplan fick sig ett (eller två) trevligt besök och efter en taxi till Brommaplan så vandrade jag hem. Det var en bit att gå...
Men hur som helst igårkväll dansade jag och Sandrew gärnet, det var verkligen lyckat. Kvällen slutade i en soffa hos Kim och Sandra med en boxinghandske som kudde och Axlo snarkandes i örat. Mysigt värre! Jag har även lyckats göra en deal, jag ska tydligen pierca bröstvårtan och Axlo tungan. Hmm, ja vi får se hur det blir med den saken...




Nu ska jag snart åka till Åkermyntan och handla igen, det behövs duschcreme och balsam i vanlig ordning. Puh! Det går åt som smör här hemma. Helt galet! Vi är helt enkelt renliga av oss i denna familj.

Förövrigt så har min yngsta syster haft sin första fylla. Igår var den och ja, nu har hon fått utegångsförbud i en månad och själv tyckte hon faktiskt att hon förtjänade det. Malin fattade att det var dumt det hon gjorde och sa lite simpelt: "jag ville bara testa en gång och jag kommer inte göra om det". Ja, sen frågade jag hur det var då sa hon att hon inte minns något av gårdagen. Undra om vi typ har samma gener eller något.
Som ett fint avslut tänkte jag tacka Per-Tomas för att han installerade azureus och photoshop m.m på min dator så jag kan leka igen. Nu kan man ladda ner filmer och bränna på den här datorn också, inte för att jag vet hur man gör. Den tredje lektionen i hur-man-laddar-ner-filmer fastnade inte den heller. Jag är ett hopplöst fall tror jag.

Pisk på stjärten!


Kommentarer
Postat av: drew

Fredagen var grym baby! spanks!

2007-10-15 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0