Uttråkad

Jag har kommit på att det är ganska tråkigt när man inte har någonting att göra.
Jag har knytit armband till en hel armé känns det som, jag börjar tröttna. Jag borde egentligen städa mitt rum men Per-Tomas sitter där inne och försöker fixa min envisa dator så jag sitter i datarummet och nördar...

Jag har faktiskt jättetråkigt så jag ska nog kolla på tv eller nåt, jag har ju en del filmer som jag inte sett än så kanske ska sätta mig framför den andra dumburken ett tag för att få tiden att gå.

Förresten så måste jag rätta mig själv, Olson har inte opererat knät utan höften! Jag vet inte vad jag fick det ifrån egentligen. Jag ber om ursäkt helt enkelt!!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: dreambabe.se.nu

Trevlig blogg. Lycka till med det fortsatta bloggandet!

2007-10-06 @ 23:56:37
URL: http://www.dreambabe.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0