Äppel-Öl

Tjenixen all peeps! Idag mår jag prima ballerina även om det är svårt att tro.
Ölmässan igår var mycket lyckad och jag hittade ett nytt favoritöl med äppel-smak från Beligien. Grisette Cool Apple hette det minsann och jag kunde inte få nog men tyvärr finns det inte att köpa än men de kämpar för att få ut den så jag får helt enkelt hoppas.
Vid tolv stängdes portarna så jag tog en limmo med Magnus, Mia, Anna m.f hem till oss där partyt skulle fortsätta men Magnus försvann så jag trodde han dragit och då tänkte jag -"jag drar också". På vägen ringde luren och en arg mamma
var i andra änden.-"Magnus undrar vart du är!" Haha, han hade tydligen vart med pappa i garaget och lekt med bilen så jag tänkte vända men det gick inte så bra så jag får väl be om ursäkt för det lilla misstaget.



Idag ska jag leka med Madde, vi ska nog kolla på Nile City eftersom Zandy har hämtat Lejonkungen-filmer och Singstar! Inte helt skoj men vi får försöka slå våra blonda skallar ihop och göra det bästa av situationen.
Nu är det iaf dags för en dusch!

Ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0