Bro bro breja!

...stockar och stenar!!

Nu kom jag precis hem från Bro där Fredrik Spångberg behagar att bo. Vi, alltså, jag, Madde och Bångberg kollade på Knocked up -helt okey sitta-hemma-och-fisa-i-soffan-film men inte nåt så där jätteupphetsande. Jag satt faktiskt mest och klagade på den fula och tjocka människan som bara rökte på och var en allmänt dålig och förskräckligt ovacker människa.
Jag berättade, eller nej Madde berättade om mitt problem som hon ska försöka lösa. Det är inte lätt det där med fula killar helt enkelt och det är ju lite sant faktiskt.
Hur vi kom till Bro har jag lovat Madde att inte skriva och det är nog lika bra att låta bli för min egen skull också men vi kan väl säga att jag satt bakom ratten och Madde höll på att skicka GPS:en som bara ljög genom rutan. Let's leave it at that, you figure out the rest.

Imorgon hoppas vi på jobb annars blir det som vanligt träna, eller ja! Det lär det bli ändå. Skiter i att Madde och Fredrik hellre sitter hemma och dricker öl och käkar chips i soffan jag mår sjukt bra av att träna så då gör jag det. Där med BASTA!

Nej nu väntar Birro på mig och han börjar bli otålig. Fan han är ju värre än en höggravid brud tror jag. Eller Madde när hon har seriösa PMS-besvär!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Jag utmanar dig att berätta 3 positiva samt 3 negativa saker om dig själv. =)

2007-10-01 @ 02:33:06
URL: http://metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Maddox

jag äter fan inte chips! Chips smakar döden :P Du är bäst Pinky!

2007-10-01 @ 12:42:27
Postat av: Cecilia

Men bajsunge , förlåt då! :P
no you are rainy dash

2007-10-01 @ 18:10:36
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0