Chockerande jobbintervju

Alltså my god att man inte ska bli lämnad ifred när man sover. En person blir ju som någon helt annan när man drömmer och nu kommer jag aldrig kunna se denna person på samma sätt. Dumma, dumma!
Jag bad om en liten sak innan jag gick och la mig men det det var tydligen för mycket begärt. Det var både en mardröm och "the dude" var med och jag blev sjukt dissad som vanligt.
Den här gången hade jag nåt bihang och vi blev jagade av en färgad liten unge som var jättestark och jättefarlig och totalt odödlig. Skit scary var det... Jag börjar allvarligt talat tro att jag är lite smått rubbad men om det är någon som är bra på att tyda drömmar så hör av er. Jag orkar inte fler såna här nätter :( .

Nu har jag iaf lämnat av en mycket förtvivlad och rädd Fanny. Hon gillar verkligen inte att klippa sig det var tvärnit när vi skulle in till frisören. Det var lite jobbigt men jag vet att det är värt det och det vet hon också. De där tovorna är verkligen inte att leka med.
Jag fick ta vägvisarmackapären av pappa så jag inte åkte vilse, jag parkerade visserligen som ett cp utanför men jag hittade iaf.
Nu är jag hemma och har precis fått en chockerande samtal från en Mats som jobbar i Kläppen, jag skickade en intresseanmälan för ett tag sen mest på skoj och ja, nu har jag en inplanerad intervju i Örebro nästa vecka. Så kan det gå!


Ikväll ska jag på Pilates med Lisa, muskelpasset sket sig eftersom Lisa glömde skor och på pilates behöver man ju inga skor.

Jaja, catch you guys later!

Kommentarer
Postat av: monkan

Fan va kul! Hoppas du får jobbet! :D

2007-09-05 @ 11:10:53
Postat av: cecilia

Jao, risken är liten men en rolig grej ändå!

2007-09-05 @ 11:27:46
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0