Ett av mina vanliga tidsfördriv

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:
17. Ilona
40. Lisa
37. Linda Ö
36. Linda G
48. Marcus
35. Leo
24. Jocke
66. Sandra
72. Stefan
54. Mormor
21. Jerry

Har du pussat nummer 72? Nej
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Underbara från skolan & fester m.m
När ska du träffa nummer 48? Det vet man aldrig...
Är nummer 54 söt? Ja då, sötare får man leta efter.
Vad var ditt första intryck av nummer 35? En av Mickes busiga kompisar (?)
Hur träffade du nummer 17? Min soulmates mor, som en extramamma
Gillar du nummer 21?  Klart jag gör, det är ju min kusin
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Ja, de är ju min baby
När såg du nummer 72 sist? Jag körde bil men minns inte när/var
Har du varit i nummer 66 hus? Jag praktiskt taget bodde där ett tag
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? På Fredag
Är du nära vän med nummer 37? Ja, de är ju min kåta Lindilale
Har du gått på bio med nummer 40? Kanske, eller?
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Han är som en bror så, njae!
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Hur det går i mitt liv typ..
Känner du nummer 48? Jo, det kan man väl säga
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Klart lillkusinen får en kram
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? Ganska obefintlig
Hur länge har du känt nummer 35? Fyra år säkert 
Har nummer 17 ett förhållande? Ja hon är gift & har två barn 
Har du velat slå 40 i ansiktet? Tyvärr så kanske jag velat det ngn gång (sorry!)
Hur träffade du nummer 35? Första gången på min fest på Blidö, han var tillsammans med min syster också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0