Feel good

Nuuu har jag tränat och duschat och ätit (min favoriträtt, lax med basilikafyllda pastaknyten) och kollat på Heroes.
Det blev SatsAerobics idag och efter det ett Core-pass. Sjukt härligt!!
Imorgon blir det jobb på stjärnhuset igen från 8-16, aoch! Samma på fredag så stress stress stress kommer det blir men shit man får ta.

Snart är det sova dags och det påminde mig om nattens dröm som var läskig samtidigt som den var väldigt het, bisarrt jag vet. Haha, blev typ tillfångatagen av två army-killar eller något men jag och min kompis (vem det nu var) överlistade dom flera gånger. Jadu, skoj skoj!




Nu ska jag kika runt lite, borsta bissarna och sen hämta ett glas vatten innan jag går och sussar!
Wet dreams everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0